Ny Sadel!

Min sadel jag har just nu är en Henri De Rivel flatback mot hopp 17" , Den är supersnygg & Super skön men tyvärr ligger de inge bra på lilla Stene. Därför håller jag på att kikar lite på nya sadlar men det är ju så svårt att köpa begagnat via t.ex hastnet.se osv. Så jag funderar på att åka iväg till Mustang som ligger i täby med Sten för att prova ut en riktigt bra hopp-sadel till honom! Får se när vi får tid med det , men det ska ske! Annars så har ögonen mina fastnat för dessa två modeller :



Till vänster:
Pessoa Amo med utbytbart kopparjärn. Pedantskött och härlig hoppsadel som ligger runt 14 000 :-
Till höger:
Källquist Fazzino , Franskinspirerad hoppsadel med utbytbara kåpor. Stadig balans och sits. 10 000:-

Är helt kär i dessa två, men får fundera lite på priset.. Gick ut med en budget på runt 5 - 7 000 kr.. aj aj aj aj. Hmm undra vad far min kommer att säga nu, hahah.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0