Ridstil

Din stil i en mening: Hopptjej mixat med dressyrens finhet

Stilförebild: Michela Frisk ( dressyr ) & Malin Baryard ( hoppning )

Vad inspireras du av i vår: Bloggare, Tidningar och mest hur jag ser andra klä sig! Tycker det är jättekul att se någon supersnyggt klädd på t ex. Tävling eller cliniq osv. och sedan kunna ta efter det!

 Vad tror du på inför våren: Snygga västar att rida i, fleecevästar eller softgel helst! Och sen långärmade rund-ringade stickade tröjor i masssor av vår färger, galetsnyggt!

Det bästa basplagget i vår:
  Pikétröjan , helt klart det enklaste att matcha och alltid snyggt på ryttaren så man ser figuren samt hela sitsen korrekt!



Färger i vår:
  Rött, Marinblått, ljus-brunt och en del mot det rosa hållet hoppas jag själv, haha!

En ideal outfit i vår: Längtar till man bara kan slänga på sig sina helskodda ridbyxor, riktiga ridstövlar och en pikétröja samt en stickad över! Riktigt skönt, men samtidigt snyggt. Piffa upp det hela genom att matcha med lindor + schabrak i rätt färg! 

Skor eller väska: På tävling absolut både och, superbra med sadel väskor samt stövelväskor! Känner mig alltid så proffsig när jag kommer med mina stövlar i min Röda stövelväska!

Do’s and don’ts:
 Våga prova nya färger, matcha hit och dit och exprimentera själv! Bara inte ''för'' vågat soma tt säga haha! ett stort don´t är att ha fel färg på lindor , om du ska matcha så matcha bra!

Ditt senaste köp:
Fårskinssludd till martingal, träns & lädergrimman! Me love!

Tre saker på vårens önskelista:
Ett rambo skritt-täcke i marinblått, En Animo kavaj & en Charles owen wellington classic skulle inte sitta fel!
 



Kopiera gärna listan och fyll i den, lämna en kommentar här sen så får vi se hur ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Sv: Tack :D:D



Jag fattar inte vad jag skulle göra xD

2011-01-24 @ 20:07:43
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Linda - Tävlingsryttare

Tycker också figursydda Pikétröjor är jättesnygga att rida i :)

Bildtävling på bloggen, var gärna med!

2011-01-24 @ 20:11:49
URL: http://lindawigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0