dålig cheey

Det blev ingen ridning för min del idag. Mådde as dåligt när vi kom hem. Vi 3 tjejer la oss i Irmas säng, snackade om allt. Dessa tjejer är de bästa vänner jag någonsin haft och kommer aldrig vilja byta ut dem. De är underbara. Vi tre kan prata om allt med varandra och det är ingen som kritiserar någon om nått. Jag har nu under kvällen skrivit klart ett film analys och nu ska jag nog snart gå och sova.. Får se hur jag mår i morgon om jag orkar ta mig upp till skolan eller om jag stannar hemma.. Men det får vi helt enkelt se i morgon när jag har sovit.. Inatt blev det inte så mycket sömn eftersom jag och Irma låg och snackade i telefon från 23.00 till runt 23.50 om inte mer. Men det behövdes och det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är.
Nu ska jag åter gå till något annat, kanske lite mer piano spelade så jag kan sätta den där låten som jag håller på att lära mig. Ha det super nu och ha det bra.


Hittade det här collaget på min dator. Snuttigt söger jag bara. söt ponny och liten Lina! haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0