Väldigt trött.

Jag uppe och vaken även om jag helst skulle vilja ligga kvar i sängen och sova men jag har en drös med saker jag ska göra idag. Okej bara två men det känns som jätte mycket. Ska nog testa rida på ett annant bett idag, eller så hoppas jag bara upp och ser om hon är lika bråkig idag igen. Vi får se! När jag kommer hem idag ska jag i alla fall lägga mig och sova om jag kan, för i natt klockan 3.00 börjar årets första film/musik-gala. People's Choice Awards, och det ska jag kolla på för mina favoriter, Kristen Stewart, Robert Pattinson och sen Taylor Lautner ska vara där, ta emot massa priser, hehe hoppas man, och kanske presentera något? Ajja det blir nog en sjukt kul kväll.

Vädligt suddig bild men en sån där var det utanför biografen när jag var i Thailand i sommras! Epic Shit.


Kommentarer
Postat av: Emma & Moa

Kul att ni vill vara med! men det är inte veckans blogg vi har, läs mer här

http://ridbloggisarna.blogg.se/2010/december/dagens-blogg.html#comment

hoppas ni fortfarande vill vara med!

2011-01-05 @ 14:05:58
URL: http://ridbloggisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0