Dagens ridpass

Rudy
Bestämde mig idag för att prova rida henne på vanligt tre delat bett istället för pessoa som jag rider på annars. Hon var jätte fin i början. Arbetade på bra i skritten och lyssnade på mina hjälper. Hon gick ned i en fin form och höll den när jag började trava. Gick på volt spår och över lite bommar på en av volterna så hon fick lyfta ordentligt på sinna fötter. Det gjorde hon jätte bra, gick och länga och korta rätt så bra. Sen kommer vi till galoppen. Hon blev jätte stark och tar bettet.. Jag fick jobba ett bra tag för att få henne på en bra volt i någolunda form. Gick över galopp bommar och det gick väl helt okej. Hon var som sagt stark. Travade och skrittade sen av och hoppade av en blöt häst och jag var också lite blöt..
Såklart så har min laddare till min systemkamera pajat. PANIK! :(

Söt häst och eh söt tjej?


Kommentarer
Postat av: ellen

Fiiiin bild! :)

2011-03-11 @ 19:27:52
URL: http://kuuungarnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin häst :)

2011-03-11 @ 22:14:30
URL: http://vryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0