Dagens ridpass

Idag var det snorhalt överallt utom på asfaltsvägen så det var det ridvägen som gällde.

Toppa
Idag blev det en lugn men lång runda i solen, jag red henne i över en timme i skritt och lite trav på de ställen där snön låg kvar. Idag jobbade jag mest med framåt bjudningen i skritten, det blev mycke skritt halt och tempoväxlingar och som sagt på de ställen där snön låg kvar blev det även lite korta trav stäckor.

Intruz
Truzze red jag med Mirah och Cormack idag, Mirah red för första gången på två veckor. Jag jobbade honom på samma sätt som Toppa men slängde även i lite skänkelvikningar!


Det finns inte så mycke mer att skriva, det kommer någ bara bli lugn ridning för mig de närmsta dagarna eftersom det inte finns någonstans att rida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0