Godmorgon!

Det är Irma som skriver nu! Emma och Lina sover fortfarande men såklart så kan jag inte sova längre än till åtta! Så är livet när man är morgon pigg.. När tjejerna har vaknat så ska vi börja röra oss upp till Norrtälje och ta hand om hästarna. Jag ska hinna med att rida så många som möjligt idag men viktigast av allt är att fixa innför tävlingen imorgon! Ikväll sover Emma hos mig och hon följer ev med på tävlingen imorgon, förhoppningsvis följer Maya också med! Nu ska jag försöka hitta nått att fördriva tiden med! Vi skriver mer senare.



GG´s + Maya på hoppträning i sommras
Från väster: Lina & Rudy, Emma & Kulan, Maya & Bonny, Irma & Garlic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0