HEMMA!

Yes ni läste rätt! Igår kväll vid 19:35 landade vi på Arlanda och var hemma hos mig i Tomta vid 21:30 ungefär. Igår kväll så fick jag äppelpaj av min kära far och vi satt och pratade en stund sen blev det duschen och sängen. Vaknade ca 20 över 6 i morse, KLAR vaken! Klockan var ju då för mig 11:20 så! Idag blir det åka iväg till skolan, träffa Irma på bussen först, GALET kommer det bli. Sen Matilda också hihi! Förhoppningsvis kommer Emma ut idag om hon är frisk. hoppashoppashoppas!
Nu ska jag fixa min inför skolan och så. Sitter just nu vid min nygammla data. Underbart att ha en bärbar och sen är det ju en Mac så jag ska verkligen inte klaga! :)
pigg chey whoho nu rockar vi loss dagen!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh hoppas du haft det bra!

2011-03-28 @ 11:58:34
Postat av: josse

sv: Tack! :)

2011-03-28 @ 12:25:44
URL: http://ridtravarenamadeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0