Mål för 2011

Jag har länge tänkt på vad jag ska sätta för sorts mål för 2011, mitt och Stens första tävlingsår tillsammans. Många säger till mig '' Tänk på att inte ta det för snabbt'' och saker som ''stressa inte upp i klasserna'', visst det är jätte sant och superviktigt att ta allt i sin tid och ordning. Men jag vill inte skutta runt i LD och LC klasser i ett år bara för att man ska göra det. Utan mina mål för iår är att tävla LB som standard sen i slutet av året ha stadiga och framförallt fina rundor som känns bra i LA. Jag struntar fullkomligt i placeringar och så vidare, men mitt helt klar långsiktiga mål för år 2011 är att tävla LB och ha stadiga rundor i LA.

Många kanske tycker att jag är knäpp som sätter upp ett så högt mål för oss, men de gör inte jag. Självklart kommer jag starta LC och LB tills allt känns 100% bra, så vi kanske inte debuterar LA förstäns i höst? eller kanske till vintern? Men det spelar ingen roll för detta är endå mitt största mål. Sen kommer det säkert att sättas upp mål inom träningen med Anna-Karin och dressyren, men dessa är mina tävlingsmål för mig och Sten.  Har ni satt upp era mål än?



Det kommer bli svårt men vi ska klara det, för tillsammans kan vi allt!
bilden är från debuten i LB


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: tack! men det blir ju tråkigt att blogga efter ett tag... :P

2011-03-09 @ 15:52:22
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/
Postat av: tilda

Jag tror nog du tänker på mig ;)

Jag menar inte att du ska hopp runt på LB o LA hela tiden, och LA för er i år blir ingen svårt för er! När jag menar att man inte ska stressa menar jag inte att man ska ta de sååå lugnt, huvudsaken e att det känns bra! Men so sagt, LA fixar ni lätt i år! :) <3

2011-03-09 @ 15:53:36
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: tilda

hoppa runt på LD o LC hela tiden*

2011-03-09 @ 15:54:31
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0