Musik och hästar

Nästan alltid när jag i stallet själv så lyssnar jag på musik. Oftast är det min spotifylista som rullar i hörlurarna från min iPhone. Jag älskar verkligen musik och den får mig oftast lugn och avslappnad. Slipper alltså känna stressen som man ibland kan ha. Så i stallet är jag nog inte ensam om att ha musik, eller hur? Många har radio osv. Men jag lyssnar på musik när jag rider också. Rider jag t.ex ut själv så har jag musik för att inte känna mig så ensam. Har då på högtalare från mobilen och inga sladdar och proppar i öronen för jag vill kunna höra om det kommer en bil eller om någon skulle ropa på mig om jag rider nere på volten. Jag får insperation av musiken liksom går låten i högt tempo kanske man rider i ''takt'' till det osv. Tycker det är super skojjigt!

Brukar ni ha musik när ni rider ?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack!

händer idag?

2011-03-05 @ 15:33:55
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0