Sjuk i Thailand; Check!

Igår när jag skulle och orkade blogga så dampade blogg.se och jag kom inte in..
Men de senaste dygnet har väl inte varit någon höjdare. Igår morse mådde jag lite halv illa men tänkte att, äsh va fan. Så vi åkte iväg till Liaem Singh men blev inte där så länge då jag började må jätte illa. Vi pallrade oss hem till hotellet och jag låg i sängen hela eftermiddagen.. Tills jag blev magsjuk. uuueeek! Det var inte direkt det man hade planerat va? Men blev underkvällen mycket bättre och nu mår jag nästan som jag gjort innan. Har bara lite svårt att äta men det förstår man väl. I dag stannade vi vid poolen ifall jag skulle bli dålig igen men det tror jag inte att jag blir, eller jag hoppas i alla fall inte det. Ligger faktiskt vid poolen nu med datan. Ska göra en skoluppgift tänkte jag. DUKTIG LINA!

hamnar väl i den lilla jaccuzin sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0