Thailand i morgon!

Har nu packat det mesta av min grejer för morgon dagens resa till Thailand.
Jag kommer bli borta 2 veckor man har planerat att slänga in ett inlägg om dagen så ni kommer veta att jag lever och hur jag softar runt i mitt älskade Thailand. Irma och Emma får sköta hästdelen, men det klarar mina fina bästa vänner så bra! Under tiden jag är borta ska Emma rida Rudy åt mig ca 3dagar i veckan. Irma har sagt att om hon har tid och lust så rider hon kanske ut på henne nångång. Hoppas nu på att hon håller sig bra och snäll när jag är borta. Men ush vad jag kommer sakna min lilla prinsessa.
Jag bloggar lite i morgon innan jag åker! Nu ska jag hoppa i säng och sova.


Kommentarer
Postat av: Maja - fälttävlans ryttare

Fan va fusk!

Fin och bra blogg :)

2011-03-12 @ 09:39:20
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0