Äntligen

Igår så var jag först i skolan 1timme innan jag kände att jag inte orkade med det och åkte hem. Detta ledde alltså till att igår låg jag hemma i soffan hela kvällen och var helt slut. Idag var jag hemma och gjorde läxor som jag inte blev ett dugg klokare av och gjorde mig så irriterad.. Men nu i eftermiddag när mamma kom hem från jobbet så åkte hon och jag ut till stallet. Satan va mysigt det var. Min fina lilla prinsessa var jätte glad, vilket gjorde mig jätte glad. Dock har hon fått något slag av svampinfektion typ på mulen och runt ena ögat. Mamma ska köpa någon savla mot det i morgon så då hoppas vi det blir bra. Red bara 20minuter kanske eftersom hon stått i 2 veckor... Men de var de bästa 20minuterna på länge. Bästa fina Rudy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0