Dags att sätta fart

Idag slutade jag 12. Det är riktigt skönt. Pappa hämtade mig i Norrtälje och jag körde hem. Nu sitter jag med läxor men inte är jag direkt effektiv. Skolan är tråkig, har verkligen noll motivation just nu till just skolan, bra brud. Men ska försöka ta och göra lite nytta med den skiten för att sedan åka ut till stallet. Matilda är där så kommer stanna där under natten och umgås med fina tjejerna.
Min plan med Rudy idag då? Jo tänkte rida mot bron. Tar en längre sväng än de senaste dagarna. Runt 40minuter-1timme tänkte jag. Får se hur hon är idag, hoppas på en glad häst som igår.
Nej nu måste jag verkligen få något vettigt gjort. Kan inte bara sitta och sega hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0