Dåligt uppdatering, jag vet

Är sååå ledsen för att jag har varit super dålig på att blogga men jag har bara inte haft någon lust överhuvudtaget när jag bara har samma sak och berätta varje dag eftersom jag håller på att sätta igång Rudy. Kan berätta lite snabbt hur det har varit de senaste veckan.
Hon är glad och pigg hela tiden, så mycket energi så det bara bubblar över om den, men jag klagar inte. Började galoppera i torsdags tror jag och gud vad underbart det var. Första galoppen på 2månader. Idag var hon lite små jobbig. Väldigt väldigt hoppig i galoppen när hon inte fick springa på så fort som hon ville. Så fort jag tog i henne så sköt hon sig upp i luften. Mycket söt ponny. Köpte även ett par nya benskydd och ett fleece täcke med hals till damen idag. Ikväll ska jag ut och ge hästarna mat.
Tidigare idag så var jag på Roo Gård och kollade när Emma tävlade Sten. Riktigt kul att träffa Emma igen och såklart lille Stene. De gick jätte bra för dem och är riktigt glad för deras skull. Så kul att se andra riktigt glada.
Sådär ja, en liten snabb uppdatering från mig. Ska ta mig i kragen nu och börja uppdatera.

finaste tjejen som är påväg tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0