Emma tittar in och säger hej!

Hej allesammans!

Hoppas allt är bra med alla GG's läsare och att de är grymt i Grtya. Hört att sjukdommen börjar försvinna mend de är ju mycket jobb kvar. Lite update från oss på stall Berga då. Johanna åker upp och hämtar Karlo den 24 september för då har han stått i karantän ( 3 kilometer bort från stallet! ) i 3 veckor och får äntligen röra sig hem. Samma dag ska jag nog eventuellt åka upp till Roo gård på deras lokala hopptävling och starta LD+5 samt L:C. Vet att de är väldans lågt men ajg har insett att höjden inte spelar någon roll längre, Jag och Sten ska bara ha kul!

Kan förressten meddela att jag nut agit mig i kragen och bestämt mig för att börja blogga om Stenen igen! Så om ni har lust kan ni alltid kika in och slänga en kommentar här de skulle glädja mig enormt! :)

Ha de bäst saknar GG. / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0