Från mig

Hej alla bloggläsare!
Hoppas allt är bra med er. Jag har bra nyheter och det är att nu känns det som om jag är på tillfriskningsvägen. Hoppas verkligen jag kan vara feber fri i morgon så jag kan göra lite skolarbete och sen på söndag kanske orka ta mig ut till stallet. Vill dock inte anstränga mig för mycket för jag är rädd att bli sjuk igen och min kropp kommer inte orka vara såhär sjuk som jag varit mycket längre. Irma berättade för mig när vi pratade igår att Rudy har blivit isolerad, hon och en annan häst går tillsamans en bit från gården och står alltså inte på gården om ni förstår? Alltså om 3 veckor får jag åka iväg med henne. Kan alltså träna och tävla. Dock ska vi sätta iång henne helt först. Men det känns fortfarande super skönt!
Sådär var det en lite update från mig. Hoppas inte att jag har så hög feber i morgon eller är helt fri från den.

Saknar att tävla. Bilden är från Södertörn i november.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0