Hos Matilda

Igår böev det inte så mycket bloggande. Kom in sent från stallet och då åt vi middag och kollade på idol och sen så var det ingen av oss som riktigt hade lust att sitta vid datan. Igår var Rudy i alla fall pigg och glad. Så himla mysigt med en ponny med massa energi. Snart blir det väl att börja trava lite smått, längtar.
Just nu så sitter jag hemma hos Matilda. Åkte hit direkt efter skolan vilket betyder att idag så fick mamma rida Rudy och fixa med henne. Fick ett sms där hon skrev att hon även idag var pigg och glad. Super duper bra. Matilda och jag var ute och red på hennes ponnysar Bonny och Vince. Jag fick rida Vince, en super mysig ponny. Lagom stor och härlig att rida. Han var väldigt piggoch glad idag så det var kul. Lite små stuttsig i galoppen men inget som man direkt störde sig på.
Hör av mig mer efter skolan eller stallet i morgon. Beror på när jag har tid det vill säga.

Fina Vince


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0