Kommentar om Garlic

Ida: Hejsan! Jag blev så otroligt glad när jag hittade eran blogg och kunde läsa om Jumping Garlic, Min första häst. Kan du inte skriva mer om honom och vart han bor idag osv,

// Knutsson ´, Orsa


Svar: Hej! :D Gud var roligt att höra från nån som har haft honom tidigare! Han bor nu hos mig, två mil norr om Norrtälje. Jag har haft honom i ett och ett halv år nu (köpte honom i februari 2009). Jag tävlar fortfarande hoppning med honom upp till LA och min syster har startat honom nån/några gånger. Han går även med på lektioner och ridläger hos oss och alla älskar honom! Just nu har han precis blivit frisk från kvarka så han har tappat mycket!! Jag jobbar på att få tillbaka det och sen komma ut och tävla lite igen. Det har är mitt sista är på ponny så sen vet jag inte riktigt vad det blir av honom :( Han ska inte säljas om jag inte hittar ett perfekt hem men det känns inte rätt att ha kvar honom och inte ha tid för honom eftersom han fortfarande är så fräsch! Vi får helt enkelt se vad som händer! :)
Och nu kommer mina jobbiga frågor :P När hade du honom? Hur var han att rida då? Vad har ni gjort tillsammans? Vet du hur gammal han är? Berätta gärna allt du kan komma på om honom, jag vill veta allt!!! :D Om du vill kan du adda mig på Facebook. Haha det blev ett väldigt lång svar men han är ju min prins så ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0