Ridsport mässan

Nästa helg ska jag åka på ridsport mässan för att kolla på produkter för Candys ridshop. Jag åker direkt från praktiken på Fredagen och kommer hem på Lördagen. På fredag kväll ska vi även äta på nn middag som anordnas för mässan. Jag vill framförallt kolla på de märken som vi inte har och kanske ska köpa in när webbshopen kommer igång. Vilka märken det är får ni se senare! Nästa helg kan ni alltså räkna med att det kommer upp bilder med mera från mässan.

Equality Line skulle inte vara helt fel att köpa hem, då får man även Lami-cell!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag ska på ridläger hos er på höstlovet :D

JIPPPIIIII!!

2011-09-02 @ 19:50:53
URL: http://lillaponnytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0