16 september

Nu är jag hemma från praktiken och stallet. Idag har det varit fullt upp hela dagen. Har ridit, mockat, promenerart med hästar, fodrat och fixat lite med allt möjligt. Jag trivs jätte bra och kommer lära mig endel känner jag.
Började rida Rudy i morse och hon var full med energi. Lite små jobbig på vägen hem för hon tackade och ville inte skritta. När jag gjorde halt började hon gå runt och små resa sig.. Hon slutade när jag blev sur på henne och sa till henne så det är ju bra. Nu kollar jag på EM i hoppning på Eurosport riktigt kul och spännande hoppas det går bra för Sverige! Tycker det är kul att se så duktiga och fina hästar. Samt de duktiga ryttarna såklart.
Ikväll tror jag nog att jag blir lite off från bloggen. Ska kolla på Vampire Diaries och umgås med min familj.

Fina Ninja La Silla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0