Återuppstår från de döda..

Som ni kanske märkt i bloggen ( eller kanske inte alls ) så har jag , Emma, inte bloggar något alls på ett längre tag. Nu kommer förklaringen! Natten till fredag ( julafton ) blev jag sjuk , jättesjuk. Vilket betydde att hela julafton fick jag leva på alvedon, dicloflenak , ibuprofen osv. För att orka vara levande med alla andra .. Enda sen dess har jag varit helt död och inte kunnat äta något alls. Fatta att jag missade allt gott på julbordet för den här SKITEN! Allt som kommer ner åker upp igen.. Blä blä. Har druckit lite vatten och avslagen cola så jag fått i mig vätska men knappt de går ner i min 40 graders feber varma kropp.

Bloggar från min julklapp , en iphone 4! Orkar inte med datorn haha.. Ska försöka ta en dusch nu sen någon mer painkiller och försöka få lite sömn. När jag blir frisk ska jag och min älskade system kamera upp till de bästa igen GG's !

Hoppas er jul var bättre än min, lägger in ett ordentligt inlägg när jag blivit bättre.
Emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0