bad updates!

Ingen vidare uppdatering idag va?
Jag vet inte vart Irma och Emma har hållt på med hela dagen? Men något inlägg från dem kommer nog i morgon. Pratade lite med Emma i telefon i morse vilket alltid är lika trevligt. Och Irma har jag ju i för sig skrivit med på facebook, kul liv! Men jaa.. Från min sida kommer det inte bli så mycket om hur det går med hästen de närmaste 2 veckorna då jag har bestämt mig att hon ska få vila. Så kan jag konsentrera mig fullt på skolan i stället de här sista veckorna innan jullovet. I morgon går vi bara till 12, hur skönt som helst. Funderar på att åka in till Stockholm och köpa julklappar men kanske tar det på onsdag då vi också slutar 12 skulle jag tro. Jag ska väl ta och sova nu, kanske.
Vi hörs i morgon!
Linaa

världens grymmaste kvinna.

avgudar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0