Box-skyltar!

Woho , idag när jag kom fram till gryta så visade Irma att våra box skyltar vi beställt i Globen kommit! Blev supernöjd med min men det är ganskaaaa fult att det bara står STEN mitt på haha, alltså inget ''Jumping Garlic'' , ''SuperStone'' eller liknande utan.. Sten.. haha! Min lilla bumling. Klubb-middan var mysig och trevlig där vi åt allt från pepparkakor & glögg till julbröd med kötbullar på! Nu har vi precis kommit in efter kv'lls-fodringen och ska slänga oss i sängen för att kolla på de sista avsnitten av Glee och lite senare kanske filmen Easy A.
Amanda kom också upp till Gryta idag och ska stanna här till Söndag så då får vi lite hjälp och ny arbetskraft i stallet, hehe! :) Imorgon kommer vi rida på förmiddagen sen senare vid 11-12 tiden ska jag & Irma röra oss mot sthlm för att möta upp några kompizar!

Emma, Irma & Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0