Breaking dawn

the international number one bestseller by Stephanie Meyer, är vad jag har framför mig just nu. Mamma kom hem med den igår och gud så bra den är! Skulle bara bläddra några sidor men så fastnade jag vid den på en gång så nu har jag suttit fasi någon timme och ligger på sida 99. haha! Var verkligen bra att lyda Lina , Irma & Johanna samt alla andras råd att läsa den för den är G R Y M. Speciellt på engelska då blir allt bara så otroligt bra. Love love love. nu ska jag slänga mig i sängen med min älskade bok, imorrn blir en lång dag som startar 06.00!

Emmaa


i brist på brö får man äta limpa.
Systemen, digital kameran och mobilen ligger nere så de får duga med en usel cam-bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0