Dagen

Dagens ridning!
Red Rudy på volten tillsammans med Irma och Toppa idag. I början av passet var hon jätte lojj. Lyssnade inte ett dugg på mina hjälper eller min skänkel. Fixk väcka henne lite med en galopp och efter det så blev hon mer allert. Är helt okej nöjd med passet. Eftersom i slutet så sökte hon sig nedåt i traven fint och i de små galopperna tog så gick hon och böja helt okej.
Fick sen rida Irmas Komplett, underbar häst! Verkligen super super mysig. Det var första gången jag red henne idag och rider gärna henne igen!
Annars så är det bara bra. Jag och Irma hade det jätte mysigt igår kväll/natt. Kollade på film snackade skrattade som vanligt. Hon är guuld värd bruden!

miina girls är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0