Dagens ridpass

Garlic
Red ut med Mirah och Mamma. Det blev en kort sväng ner till bron och tillbaka med lite galopp och trav. Jag red honom barbacka som vanligt och han kändes riktigt bra! Lyssnade jätte bra och gick i en lugn och samlad galopp.

Toppa
Började med att rida henne på volten. Det var ganska mycket snö där så jag red inte jätte länge, men hon kändes super! Hon var väldigt pigg och framåt och arbetsvillig! Jag ställde även upp ett litet kryss på långsidan, jag har inte hoppat henne sen tävlingen så det kändes som om det var dags nu! De fösta två gångerna som jag kom på hindret stannade hon till innan och gick över men sen hade hon hittat flytet och gick jätte bra. På slutet höjde jag upp det till ett räcke på ca 60 cm och även det hoppade hon jätte bra! Pratade med mamma om att åka till ridhus i helgen så kan jag hoppa lite mer.

Komplett
Red ut med Lina och Emma. Jag red henne barback vilket hon inte gillar. Hon kändes jätte bra! Jag gick tillbaka lite tidigare än Emma och Lina eftersom Kompletts kondition är på topp, men den kommer snart tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0