Dagens ridpass

Hejhej! Det verkar som om det är nått fel på min dator eller nått för ingen av de inläggen som jag har skrivit idag har komit ut på bloggen... så jag antar att det här blir mitt första inlägg för dagen. Idag har jag ridit fyra hästar, jag började imorse med att ta ut Komplett på en tur på skogstorps vägen och så blev det lite galopp på Janmyren(en av våra närmsta åkrar). Efter komplett tog jag upp Toppa en stund på volten, jag hade tänkt rida ut på henne men hon började bråka direkt när jag hoppade upp så det blev volten istället, jag är inte supernöjd med det ridpasset men hon gick bättre fram emot slutet ialllafall. Jag red även Musse och Sten på volten, båda gick super! Musse är en dröm att rida super härlig häst! Sten har jag inte ridit sen Emma köpte honom och det kändes riktigt konstigt att fixa honom men när jag började rida var han samma gamla vanliga Super Sten!! Nu ska jag sätta mig och plugga Djurkunskap jag har nämligen prov på det på måndag, super kul! eller inte...



Irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0