don't stop belivin

fast nu så känns det som om jag har slutat tro lite faktiskt.. Ingenting går tätt och allt känns bara megafel. Ärligt talat så har jag faktiskt inte suttit på sten på 6 dagar. Senaste tävlingen på södertörn var senaste gången jag verkligen red honom riktigt ordentligt, eller vistt någon gång då och då med ett antal bocksprång . Jag känner mig bara rädd och olust när jag ska rida. Kan ni någon gång få de så? Jag ver att Sten är en häst som behöver ridas varje dag och har lita små busigheter för sig, men inte trodde jag att JAG skulle känna så här. Redan från början visste jag att de skulle komma en tid med allt det här. De 2 första månaderna gick ju för bra, bokstavligen. Bra tränings och tävlingsresultat på bara några ynka veckor. Nu känns de som om jag aldrig kommer hitta tillbaka dit. Men det ska jag.
Skla börja jobba honom från marken mer och mer, släppa lös honom för att sedan longera med inspänningar. Vinna hans tillit. Vi ska bli ett. Sen nästa år tar vi tag i ridningen och tävlingar ordentlig just nu vill jag bara hitta tillbaka. Men vi ska klara det, vi ska bli bäst. aim for the moon and you might reach the stars. Jag satsar på att debutera L:A i maj -11 sen efter det får vi se hur allt går. Hoppas gör jag på att vi ska få flera fina rundor i L:An för att sedan starta msv. De är de drömmar jag har, men just nu vill jag komma igång på riktigt igen.
Emma



du är det absolut finaste jag har

Kommentarer
Postat av: t

Emma, ta inte det här bad nu!

Men du behöver inte skynda upp i klasserna, du har två år på dig! :p

Det blir ofta så att om man skyndar upp får man rätt mycket bakslag vilket kan leda till att man måste gå ner o hoppa typ l:c igen. Det tror jag inte duu vill! Jag har haft Vince i 1 ½ år och vi har inte debuterat la än, taa det lugnt emma stressa inte :) <3

2010-12-15 @ 16:48:07
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Fin bild =D

2010-12-16 @ 12:27:16
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: ELINOR

Va fin han är. Gör lite annat med honom. Tömkör, löshoppa, promenera rakt in i skogen (jobbigt nu med all snö) sen kommer nog suget och modet om att rida tillbaka :)

2010-12-17 @ 11:06:09
URL: http://elinorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0