Eclipsed

Tar en paus från Eclipse extramaterial tittandet och bloggar!
Skoldagen var helt okej, har det alltid roligt med Irma och Tilda så det är ju alltid bra!! Slutade 15.00 och fick skjuts hem av pappa och sedan åkte jag och mamma ut till stallet. Vi fixade med Rudy inför morgon dagen. Har kanske inte varit jätte tydlig om det men i morgon är det säsongens sista tävling för mig och Rudy. Hoppas verkligen att det går bra. Uppladdningen har inte alls varit den bästa men hon kanske piggnar till när vi kommer ut och får hoppa lite grann!
Menmen nu ska jag fortsätta kolla på Eclipse och nu gäller det.. Kommentarspår med Kristen och Rob. Om jag har längtat efter det här!


Helt wonderful! NU MER ECLIPSE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0