Emma gillar, nej älskar!

Pullar-träns!
Tycker de är skitsnygga och det har jag alltid gjort. Har ALLTID velat ha en ponny som jag ska köpa ett snyggt pullarträns till, men ingen har varit i behov av det först nu. Hissar att det finns ett bra träns som gör att det ger ett annat tryck på hästens huvud än andra träns. Det är väl det som jag vet om pullar-träns/nosgrimmorna, att de ger ett större tryck på ''näsbenet'' och inte bara runt om nedre delen. Ett bra sak att undvika skav osv med, toppen bra att variera med ibland! Nu skaa jag klicka hem ett pullar-träns , woho!
Det översta är så Emma-style , PonnyPonnyPnny + lite små stenar och jag är såld! haha men de undre gillade jag också, tog de första bästa jag visste om att jag verkligen gillade. Dessa båda är från Hööks och ligger runt 500 - lappen.

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Fasen så snyggt =D

2010-12-16 @ 12:26:09
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0