Finna julstämningen går ju sisådär.

Jag sa tidigare idag att jag skulle hitta julstämningen. Nu sitter jag och lyssnar på årets bästa Soundtrack från årets bästa film. Eclipse! Helt underbart vad det här soundtracket är bra. Så ja min julstämning kanske jag inte hittar så här men jag lyssnar på lina musik upp idagen! Har ni inte hört soundtracket eller vill lyssna ännu en gång på dessa underbara låtar som ingår i detta soundtrack finns det hääär --> The Twilight Saga: Eclipse.
Åh jag blir så lycklig av att höra dessa låtar. För detta var liksom min sommar 2010. Dessa låtar denna film, ååh blir bara så GLAD! Red inte idag som ni kanske förstår om jag säger -20 om inte mer ute i Gryta. Det var inget mysigt väder. Jag och Irma gick och svor om hur mycket vi hatar vinter för tillfället. Haha det kommer kanske gå över? eller så gör det inte det.
Ni får ha en trevlig kväll.
Linaa

En fågel prydnan som vi köpte på Koh Chang i Thailnad för 4år sen :) Som nu hänger ute i kalla Sverige ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0