If this is reality then what am i still doing here?

Emma här, känns som att det var ett tag sen jag slängde in ett blogg inlägg. Just nu mår jag inte speciellt bra, det är därför. Ni får förlåta mig för det men de är inget jag kan hjälpa. Kan ni känna ibland att kroppen & orken bara tar slut? Att man inte orkar göra de där sista , går och lägger sig men sova kan man inte heller? Jag vet inte vad det är, den här veckan skulle bli en skön vilo vecka för mig, inget stall , ingen ridning bara hemma. Men ikke sa nicke nu mår jag bara sämre än innan.. Vet inte hur jag ska förklara det men dåligt är det bara. På Fredag ska jag iallafall orka ta mig upp till Stallet. Det är bestämt. Till mina bästa tjejer och då ska vi ha Jul - middag med Klubben! Kommer bli jättemysigt, ska bli kul att träffa världens bästa häst också. Irma skulle hoppa honom lite idag ( han är en sån som inte klarar 1 vecka utan ridning ) Så hoppas de går bra, min lilla ängel.

 Mina vänner är verkligen bäst, det är så skönt att det förstår . Utan er skulle jag orka mindre än jag gör idag. Ni är min livsglädje.

inte allt så glada /
Emma





I miss your tan skin your sweet smile so god to me so right..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0