Julemys

Fjärde advent hemma hos dahlbergarna är jul fix på hög nivå. Pappa har handlat ännu mer julbelysning till att ha ute på huset och mamma bakar så det luktar supergott! Pepparkakshus står på tur och strax är mamma klart men mitt håller på att torka lite grann. Iår har jag fixat ihop ett pepparkaks stall! Det kanske inte blir det snyggaste , men det blir määkta ballt ! Kan lova att ingen någonsin sätt liknande, haha.

 

Idag är jag jättetrött , så ska slänga mig i duschen sen efter det kommer jag säkert somna framför tvn. Funderar på att anmäla mig till lite jul-t'vlingar där man ska skicka in en vintrig jul-bild. Tror jag ska ta den på Sten mig & kulan i hagen, gillar den på ett konstigt sätt :)

 

Emmaa






december


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0