Julgran!

Nu har i varit ute och huggit julgran. Vi hittade en bra tycker jag, ska bli intressant hur min lille Emmett kommer attackera den när vi sätter upp den på torsdag. Vi tar in och klär alltid granen dagen innan julafton. Hur brukar ni göra?

Nu ska vi åka in till Norrtälje och kolla efter lite julklappar. Mamma ska köpa en pannlampa åt mig som jag ska ha när jag rider på kvällarna, måste ju faktiskt kunna se något!
Igår kväll satt jag och kollade runt på youtube och hittade en super fin Robsten video. Som ni kanske vet så är jag Team Robsten. De är det bästa kändis paret som finns, även om de inte har gått ut i publik så vet jag och alla andra Robsten fans att de är tillsammans, kolla bara på blickarna!

Linaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0