Julmys med trion

Det var så otroligt bäst att ha super trion sammlad idag. Har saknat bästa Emma så mycket men idag fick vi ses och som vanligt är det helt underbart! Vi böt julklappar drack julmust sjöng på julsånger, skrattade och hade det rikigt mysigt. Snart är det ju julafton och jag är som ett litet barn och längtar jätte mycket. Älskar julen, det är den bästa högtiden på året engligt mig. Hela släkten samlad för det mesta, mysigt och underbart! Detta lov kommer nog även bli sjukt roligt. Vara med Emma och Irma de flesta dagarna, rida mysa och ha det bäst. På fredag ska jag börja sätta igång Rudy igen, har verkligen längtat efter det. Ska bli så roligt att börja rida min lilla prinsessa igen.
Linaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0