Julstädning

Jag har städat hela morgonen och förmiddagen. Börjar smått bli klar men ändå så är det en del som ska göras mer idag. Har bara hållit på med mitt eget rum i 2timmar. Det tar tid för mig för när jag väl städar är jag så där övernoggran. Mitt skrivbord är i alla fall rent och snyggt nu, det står bara lite saker på det som inte ska stå här menmen! När min mamma kommer hem från Norrtälje så ska jag försöka få henne att köra mig till stallet så jag kan rida när det är ljust och ta lite kort på hästarna!
Men jag ska väl återgå till städandet och fortsätta i badrummet.
Linaa

Rosa band runt huvudet, rosa hotpats som inte syns och raybans? ser ut som bilden är tagen mitt i sommaren men så där ser jag ut precis nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0