Kväll..

Har jag berättat om hur sjukt bra Vampire Diaries är!?
Jag såg precis avsnitt 10 av säsong 2. Så gryyymt bra, är verkligen helt kär i den serien. Ni som gillar, Twilight, True Blood. Eller ja drama serier med romantik. SE VAMPIRE DIARIES! Jag ska få Emma och Irma att börja titta på det... Jag kan nästan lova att de skulle tycka om det. Bra musik, snygga skådespelare, bra historia. Nej det är bara så himla braa! Nu ska jag faktiskt hoppa i säng och sova. Ska bli sjukt skönt. I morgon ska jag skriva klart min uppsats, ligga hemma och slappa. Jag ska alltså inte åka till Sthlm. Jag vill men känner inte för det bara, jag är en sådan person.
Linaa

Jag vill ha sommar och värme, jag saknar att vara brun!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0