lååång kall dag

Hemma från en låång tävlingsdag med inga videra resultat..
Jag tänker inte gå in på detaljer men säger.. Ingen framridning bara framhoppning och där kunde du trava och galoppera. En ponny som hade total egen vilja och idag inte lyssnade ett smack. En ryttare som var trött och frös större delar utav dagen. Jag kommer inte tävla när det är så här kallt igen. Fy ush och blä! Funderar på att ställa av henne ett tag nu och låta henne vila och sen köra igång igen efter jul! Vi får se hur det blir med detta. Nu ska jag snart äta middag. Sen kolla på Vampire Diaries eller kanske Eclipse om jag får låna TV där nere!


min älskade lilla ponny kan, men bara när hon vill.. finaste bästa..
Bild från Botkyrka 6/11

Kommentarer
Postat av: amelie

hejhej! hur är det med er ikv då?:D

kram

2010-12-04 @ 19:13:17
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Tack så mycket! =)

Jag har blivit medlem på Frossle.com (om du vill komma till sidan kan du trycka på annonsen där det står typ "vill du tjäna pengar på din blogg?" eller något liknande, då kommer du direkt till sidan och så! :)

2010-12-04 @ 21:21:43
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: tilda

Jag sa ju det lilla ´Lina, det är inge kul att tävla när det är kaaallt! Lyssna på mig! ;) <33

2010-12-04 @ 21:40:03
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0