Ridningen

Dagens ridning
Bestämde mig för att ta ut henne idag. I början var hon bara lojj, lyssnade inte alls. Som om hon inte kände min skänkel alls, hade t.o.m sporrar idag men nej hon hade ingen lust? Försökte jobba henne på en volt i trav men nej hon bara körde upp huvudet och sköt ut bogen.. Tog en galopp och efter det var det bara massa spring i benen och då blev hon i stället jätte stark.. Jag är inte nöjd någonstans med ridningen idag för hon var verkligen inte rolig..
Hoppas att hon kan skärpa sig tills i morgon.

Även när man kan vara som mest irriterad på henne att hon inte lyssnar så är hon så otroligt söt.
När jag släppte ut henne stod hon och kollade på mig med stora snälla ögon. Hon har verkligen
världens snällaste ögon. Då är det svårt att vara lite små sur på henne.

Linaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0