snöoväder

Hallå! Nu är jag hemma och inne från stallet för stunden. Det tog lite längre tid än vanligt att åka från Norrtälje idag eftersom det snöar ordentligt här och inga vägar är plogade än. Skolan idag var helt okej, det är alltid kul att träffa Tilda och Lina! som ni kanske märker så åkte inte tilda och jag till Emma idag, jätte tråkigt eftersom båda såg fram emot det men mamma är sjuk så jag stannar hemma idag så att hon kan få lite hjälp med stallet. Det blir inte heller nån tävling för mig imorgon, vet inte om jag har skrivit det tidigare men jag årkade inte åka så lånt för att starta en klass i kylan. Nu ska jag hjälpa min mamma att laga lite mat, bi hörs senare!




Irma

Hittade den här bilden på mig och Kompa igår, det är nog den ända bilden jag har på när jag rider henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0