Söndag

Har inte skrivit på hela dagen..
Hade tänkt att åka ut till stallet vid 12 men när vi åkt mindre en halvvägs ville inte mama köra längre för vägen var totalt igen snöad. Man såg inte var vägen var. Så vi fick åka tillbaka hem igen, där satt jag och läste på en fanfiction. Vi åkte sedan till min moster Clara och kusin Linus i Stockholm eftersom han fyllde år tidigare i veckan. Till Stockholm kom vi i alla fall eftersom där är det motorväg nästan hela vägen så då kunde man åka. Hos dem hade vi det jätte mysigt, det bjöds på mat och tårta. Hela vägen dit och hem så läste jag The Host av Stephenie Meyer. Den är så galet galet bra! Nu kollar jag på Bones och ska efter det fortsätta läsa! Har en känsla av att jag kanske läser ut den ikväll. När jag väl kommer in i bok brukar jag inte kunna sluta läsa. Så var det med Eclipse och de andra ur Twilight sagan.
Pussar Linaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0