Stalleet

Hemma från stallet. Åkte ut vid 6 och red först min lilla ponny som även idag var på bus humör. Herregud vad hon kan resa sig.. Hade ingen aning om att hon var kapabel av att göra sånt. Jag tycker ju inte det är ett dugg läskigt eftersom jag har full kontroll hela tiden. Men idag reste hon sig verkligen högt + att hno sparkade med frambenen. Vi tog sedan in alla hästar som ska in och det gick super lätt. Det är verkligen inget problem. Om ett tag blir det väl middag och sen ska jag slappa hela kvällen lång. Hör nog av mig! ;)

Just nu rullar denna remix av Bad Romance i mina högtalare, så grymt bra!

Låten är verkligen sjukt sjukt bra!

Tilda hon förstår precis vad jag menar om jag skriver:

"I want you in my room when your baby is sick, I want your love"

Pussar Linaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0