The Host

Jag läste precis ut The Host! Som jag skrev tidigare så sa jag ju att jag säkert skulle läsa ut den och ja det gjorde jag! För er som inte vet alls vad det är för bok så är det en bok av Stephenie Meyer, skaparen av den bästa bok serien någonsin. The Twilight Saga. The Host är en bok som hon skrev efter hon skrivit klart Twilight serien och denna bok är hur bra som helst! Det tog ett tag för mig att komma in i den men när jag väl gjorde det blev jag fast, som nu läste 300sidor nu idag och sen var den slut. Jag har både skrattat och gråtit under dessa 617 sidor som boken är på. Men inte klagar jag för den var verkligen underbar! Måste läsa den en gång till så jag verkligen får med allt. Den ska ju spelas in som film, något jag verkligen kommer att se! Nej men nu ska jag sova, så där halv 3 på natten. Men that's life när man fastnar i något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0