Stallet + massa bilder

Kommit hem från stallet. Klapparna är inslagna och nu är det bara att städa lite till sen är jag äntligen klar!
Red min lilla prinsessa med Irma idag och hon var pigg och glad! Tog första galoppen på 3veckor, underbart! Rudy tyckte det var super kul och ville fortsätta men det fick räcka med en kortis tyckte jag men hon tog alla chanser hon fick och galopperade. Söt ponny.
Nu här hemma så slog jag som sagt in mina julklappar som jag har köpt och väntar nu på middag. Sen ska vi klä granen och fixa lite mer. Jag skulle vilja sitta och lyssna på julmusik men jag gillar inte julmusik! Tycker det är otroligt tråkiga låtar och sånt.. Nej tack! Men nu ska ni få se lite bilder från dagen!

Så här ser det ut hemma hos mig.

Söt och hungrig ponny!

Sööt tjock hest :)

Knoll är kung och Skorpan och Prillan är hans tjänare eller ? haha :D

Lilla Klara-Bella eller Bella som hon kallas som Irma skrev tidigare om. Så himla söt!

Sen Bellas brorsa Emmett! Cool bebis jag har :)

 

Vi har snart en hel tjock Twilight familj här.. Nästa katt vi skaffar får jag döpa till Edward, dock måste han vara grymt gyrmt vacker annars så kan han inte heta Edward.

 

Linaa


Kommentarer
Postat av: rebecca

vilken frän färg hästen hade!

2010-12-25 @ 23:19:58
URL: http://weestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0