Varning för bildbomb!!!

Nu är jag inne och väntar på att Lina och Emma ska komma hit. Som jag skrev tidigare idag så tänkte jag rida Kompa med dem. Jag är än så länge ridit Toppa och Garlic, men mer om det senare. Det blev tyvärr inga bilder när jag red Toppa men jag tog lite bilder runt om.
Irma

Toppa
Razza och Caramell står inne på dagarna eftersom vi håller på att vänja av fölen. De är väldigt vackra just nu hehe
Våran lilla Svarten, han är brorsa till Linas katt

Basse
Komplett
Våra Islandhästar + travare
Islandshästarna heter Fluga, Saga och Gustur och travarna heter Electra och Ellinor.

Kommentarer
Postat av: tilda

jag måste säga det att svarten ser ond ut!!! =D Heheh <3

2010-12-20 @ 23:50:21
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0