1 år har gått

Nu är det precis 1år sen jag såg början av New Moon för första gången. Det känns helt sjukt att tiden har gått så fort. Den här dagen var helt tokig för 1år sen. Var med min finaste och bästaste vän som jag nu inte alls hinner träffa lika mycket längre vilket är hemskt, för hon är verkligen sjukt bäst. Vi gjorde det här tillsammans och det var helt galet. Vi förstår oss på varandra som nästan ingen annan gör.. Jag saknar den vänskapen vi hade då och vill kunna träffa henne lika mycket nu som då.. Vi delar något som är speciellt, det var liksom vi och alla visste det. Saknar 2009 hemskt hemskt mycket, men älskar 2010 för då kom dessa fina älskade vänner som jag driver detta med in i mitt liv, som just nu står mig närmast. Ska inte klaga på något som hänt detta år för iår har inget hemskt hänt, ingen av mina vänner har dött, ingen skadad. Bara jag själv som sätter för höga krav och jag själv som aldrig blir nöjd.

ni lyser upp min vardag tjejer. Så jävla grymma på alla sätt och vis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0