Dagen!

Hemma och har faktiskt pluggat liite nu. Jag blir lagom stolt, eller inte. Skulle behöva göra allt nu men jag känner att jag inte har lust. Konstigt? Ajja, skoldagen gick rätt fort faktiskt, men ändå var det en lång onsdag så det var segt.. Kom ut till stallet tidigare än planerat för jag fick skjuts av min snälla pappa. Väl ute i stallet tog jag på mig mina nya rockiga rosa stövlar! Så sjukt coola, tycker jag hehe. Bild nedanför. Till ridningen: Dääär gick det inge bra. Volten är fortfarande stenhård så jag gav mig ut på Janmyren precis som Emma och Irma. Min lille ponny ville inte i dag heller lyssna och föll bara in när jag försökte jobba henne på volt. Hon drog och var stark och allmänt lam på mina hjälper. Mitt tålamod försvann rätt fort må jag säga. Så jag gav upp och skrittade hem igen. Nu ska jag gå ner och kolla på True Blood och sedan Grey's Anatomy!

Min super coola och GRYMT sköna stövlar köpta på Hööks för 299kr tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0