Dagens

Nu är jag inne från stallet och har fikat lite. Linn slutar idag så vi hade lite avslutningsfika med henne. Ridningen idag gick bra, Garlic skötte sig jätte bra som vanligt men det var svår att rida eftersom han fick jätte mycke styltor, han är inte direkt stadig heller utan halkar hela tiden, jag broddade honom idag men det hjälpte inte mycke. Lite senare rida jag ut på Toppa och Lina red Sten åt Emma. Det gick bra! jag älskar Linas komentarer!! hon blir jätte irreterad när han bockar med henne! Den bästa va Asså fan va ska bocka! haha dog lita av garv där:P Ikväll ska jag åka in till Norrtälje för att se Harry Potter med familjen men vi kanske hörs innan det!




Irma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0