Dagens

Nu sitter jag inne och slappar vid datorn, igentligen skulle jag vara på väg till Emma nu men mamma har inte kommit hem än så jag kommer inte in till norrtälje:( Jag var uppe tidigt idag och red Toppa och Komplett. Jätte kul att rida toppis! hon gick super och hon blir piggare och piggare hela tiden, längtar till tävlingen nästa helg! Jag tog även upp sten på volten en stund och jagade runt honom för att han ska bli av med lite av all energi han har, vi vill ju inte att emma ska åka av igen! Såg ni Idol igår? jag håller verkligen med Lina! Olle är bäst!! Vem hejjar ni på? och vem tror ni kommer vinn? jag tror faktiskt på Jay, han är sjukt bra!


Irma


En av mina favorit bilder på Garlic! Tagen av Lina när jag tävlade på Edsbro, i somras tror jag det var


Kommentarer
Postat av: Mira

hihi tack så mycket :D Gillar eran också! :) Aa de ska bli askul! :)

2010-11-27 @ 18:47:41
URL: http://miraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0